پیگیری وضعیت کالای تعمیری در

بعد از ثبت درخواست تعمیرات در ، کارشناسان ما بر اساس نوبت با شما تماس خواهند گرفت(حداکثر 2 ساعت در ساعات اداری) و بعد از تایید هزینه توسط شما، برای ادامه فرایند تعمیر و دریافت دستگاه تعمیری، یک کد رهگیری از طریق پیامک برای شما ارسال میگردد. شما در هر لحظه میتوانید روند تعمیر محصول خود را با استفاده از کد رهگیری از منوی زیر یا واحد پشتیبانی مشتریان با شماره 02144897369 پیگیری کنید.

پیگیری

لطفا دقت فرمایید حتما در هنگام تحویل دستگاه کد رهگیری را از کارشناس دریافت نمایید. شما از طریق این کد میتوانید مراحل تعمیر دستگاه خود را در سایت ببینید، مشخصات دقیق مسئول انجام تعمیر را بررسی کنید، و بعد از اتمام تعمیر فاکتور و شرایط گارانتی دستگاه خود را مشاهده و دانلود کنید. ضمنا امکان پرداخت آنلاین فاکتور از طریق همین کد امکانپذیر است.